Fredag i morgon! :D

Hallå!
idag har varit en helt okej dag. Det är ju trots **** fredag i morgon! Det är helt sjukt vad veckorna går snabbt! I morgon är det också match i Tollarp och jag SKA vara med. Även om jag är lite hostig.. Jag mår faktiskt mycket bättre idag ;)

Skrev historiaprov idag, så sköönt att ha det gjort . det kändes helt ok!
Hoppade över träningen idag med, lika bra att spara sig, så jag har varit lite rastlös. Men jag har knåpat lite på min engelska och kollat film så jag har överlevt. Skulle dock behövt räkna matte, men tro det eller ej, jag glömde boken i skolan.. Så det blir att ta tag i det i morgon eller lördag..

Har inga planer för på lördag heller, mina päron i Tyskland och Ida spelar Sm i handboll. Får se om jag hittar på ngt skojjsigt :D

Söndag är det jobb 12-18 som gäller.

Vad ska ni hitta på?

Åhh, jag o Becka snäcka skulle kolla på cabaren idag, men det var ingen.. De visar den bara i morgon kväll.. Och då kan inte jag. Ahja, livet går vidare.

Åh, hjälp fick en liten hostattack igen . Host host.

Jaja. Blir väl lite plugg på glosorna o kolla tv nu ikväll!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0