Hellooo

Ge mig lov och mys dag nuuu! Jag o Emmsan är väldigt eniga på den punkten! :) idag har det blivit plugg o ingen träning, förkyldningen håller i sig..

Men min morgon började bra! Jag gick upp klockan 6 (!!!) helt okej pigg faktiskt, duschade gjorde mig iordning o så i lugn och ro. Åt frukost o drack honungsvatten, fatta vad gött o skönt för halsen det är! Ni borde verkligen prova. Det är farmors tips ! :)

Skolan rullade på, på historian blev vi allmänt stirriga, prov i morgon ju! Men så säger Min Emmaklämma en helt iqbefriad sak(förlåt emma, men jag vet att du bjuder på den!) och asgarv bryter ut :D Heelt underbart. Det behövdes. Väl hemma plugg som gällde.
Idag:
Historia - prov i morgon
Eng - Frågor till fredag
Muntlig redovisning - i morgon (fredag)

+ att jag har mattebeting till fredag

förstår ni varför vi vill ha lov?! haha

Nej, nu ska vi inte vara sådana, men ibland är det skönt o klaga! Det är ju trots **** torsdag i morgon, vilket betyder att det snart är helg. Sen bara en vecka kvar till lovet! Yeea!

Och jag MÅSTE verkligen snacka med Emmalisa när jag kan komma upp till henne, saknar henne som tusan!

Puss&Kram


Min Emmaklämma <3

Kommentarer
Postat av: Emmalisa

Å JAG SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET

2008-10-29 @ 23:17:25
URL: http://emmalisanorrhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0