Helt vanlig tisdag, fast jag är ledig :)

Här försöker man vara hur snäll som helst, och vad får man tillbaka, inte ett skit!! Livet är allt bra orättvist.

Hursomhelst. Var med Becka igår hos tandläkaren och det var ju trevligt, vi hann också med en liten fika :) Mumma :D
Väl hemma tog jag de lugnt o lite så. haha, lite väl lugnt kanske för märker att min buss går snart! hjälp. så jag byter om snabbt o snyggar till mig lite (så gott det går) Sedan bär det av till stan för att möta Emma o Linn! Vi käkar på house of bagles, vilket för övrigt var nästan helt fullt, och kollade på high school musical 3. haha inte alls mkt folk i salongen så jag får en soffa för mig sjävl :D
Filmen var helt okej, den är gullig o så, men kanske lite för bra för att vara sann. Menmen , det är väl det som är det gulliga ;)

Ikväll blir det träning (Jon ska träna oss) och sedan blir det pizza med flicksen efteråt! Mumms (:


Beckasnäcka, söt som socker! <3


Snyggingarna Emma och Linn på bion :) <3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0