host host

Jaa.. trodde jag haft min förkyldning. Men nejdå! Nu har jag börjat hosta som en dåre. Tror snart jag hostar upp lungorna. suck.

Skola idag, trevlans som vanligt (ta det som ni vill ;)). Matte, en ny sal, jag gick vilse så klart, Nk med brandövning precis när vi behövde det och så idrott.

Har också kört Ida till hennes handbollsträning på min nya moppe. I max 30 (!) km/h. Jag får inte köra snabbare eftersom det är ny motor men efter 30 MIL får jag. Fatta, 30 mil!! Det är hur långt som helst, jag som bara har kört nästan 2 .. uschja!

I morgon blir det skola, sedan handbollsmatch. Jag vill verkligen vara med så snälla förkyldning, låt mig! Har även match på fredag i Tollarp. Därimellan träning, om jag kan !

Nej, nu måste jag hjälpa mamma med maten! Idag blir det spagetti o köttfärssås! MUMS !
Btw, måste jag nämna att jag pluggat idag såklart. En vardaglig rutin numera..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0