Sammanfattning :)

Nu har jag precis duschat :) Har jobbat o kollat handboll.

Igår skulle jag och Emma ha "spadag". Först skulle Emmis göra fina naglar i Hlm, det kunde väl inte ta så lång tid så jag följde med. Men oj, det tog 2,5 timme! Helt sjukt. Trodde vi skulle hinna hem och ha det mys. Haha det lyckades ju inte kan man säga. Och till råga på allt var vi nära på att missa tåget. På en timme hann vi: Vara hos "Nagelkamilla", springa till tåget, åka tåg till kstad, hämta moppen på fantasi (tack flickor) och kommit hem till mitt place. Haha slå det ni  ;)

Sedan gjorde vi good mat , det blev mackor i ugnen med köttfärs o sweet chili. Det blev MUMMA :D Så här såg det ut:


Sen på kvällen kom Beckasnäcka, vi kollade tv o film. Mysigt! :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0