Tisdag

Vaknade helt igentäppt överallt, näsa hals huvud, usch! Men jag masade mig upp och gav mig iväg till skolan. Nytt schema, vi började tydligen fem i halv tio idag, jag blev bara 5 min sen som tur var ;) NK, med labb, typ rensa avloppsvatten, guuuud vad mysigt. Right? Meeega lunch = plugg, till viss del iaf.. (a)
Shiit vad mkt det blev i skolan helt plötsligt, inlämning o muntlig redovisning på fredag, Hi-prov på torsdag och Engelska uppg till på fredag. Och det är ju inga lätta saker.. aja, tur att det är höstlov snart! Känner att skoltröttheten kommer krypandes..

Min förkyldning stoppade mig från att spela match, men jag var där o tittade. Bra kämpat! Troligen ingen träning på hela veckan så jag kan bli riktigt frisk, iaf helt okej tills på fredag, för då är det match igen. Jag tänker vara med helt enkelt!! :)

Pappsen ska till Gbg i morgon han ska även låna datorn min, så jag får låna hans ;) haha

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0