förlåt förlåt!

Jag är ledsen för min dåliga uppdatering, men jag har varit en upptagen tjej denna veckan! :/ (A)

Skolan flyter på och min klass känns lite annorlunda, men fett häääärlig :)
Träning, plugg och annat skoj.
Ifredags var det jobb efter skolan. Skulle stänga själv, gick bra i början, men sen gick det urdåligt och jag blev stirrig.. suck. Men det blev iaf kebab o tvsoft på kvällen :)
Lördagen bjöd på jobb och lagfest i Hanaskog! STORT ME LIKE :) Ni är sååå underbara flickor! <3
Jag kom inte undan jobbet på söndag heller, nejdå heeeela dagen var jag på företaget och stod i. När jag slutade gick(!) jag till Vilan där familjen kollat fotboll. Sedan var det hem och duscha, upp till Neros på kvällsmat och sedan till stan och kolla på bio med Rebecka,David och Anton :) Treeevligt :)
Idag har jag pluggat som en dåre efter skolan, min lediga träningsdag blir numera pluggdag. Efter alldeles för lång tid vid böckerna bestämmer jag mig för att joina Idas träning. Så jag tränade med småflickorna idag! Gött att komma ut i friska luften måste jag säga :)

Ikväll blir det dusch, mat o tvtittande,
OCH plugga 75 tyskaglosor!!!!!!! suck.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0