Heaj

Nu har Emma precis cyklat hem i mörkret, stackarn. Vi fick iaf igång hennes lampa tillslut ;) Hon var här bara en stund, men vi behövde verkligen snacka. Så nu är jag helt tom på ord, haha, nej, men nästan ;) vi fikade nere på bryggan och Emma hade med sig varm choklad, Mys på hög nivå ;D

Idag var det sista seriematchen i fotbollen för denna säsong. Det gick itne bra. vi förlorade med 5-3 och bollen stutsade inte alls min väg. Vi hade chansen att ha riktigt kul denna gången, för resultatet spelade ingen roll. Vi har slutat fyra och de etta. Men det var inte särskillt kul idag, tyvärr. Undra hur det blir till nästa säsong? Troligen två lag i Åhus ett bra och ett dåligt.. Jag kommer säkerligen komma i det dåliga, och då tror jag faktiskt att jag byter klubb...

Hursomhelst. Igår jobbade jag hela dagen. Hade hoppats på fest hos Emma , men tyvärr ändrade planer. Jag och Rebecka åkte till stan o käkade på House of Bagles istället. MKT mysigt. Rastlösa som vi är begav vi oss till Vä o träffade Jens, Philip o Åström en liten stund. Nice!

I morgon är det studiedag, vilket i detta fallet verkligen betyder STUDIEdag, tyvärr.. Matteprov på onsdag och Historiaprov på torsdag. Hjälp.

Vi har ju i för sig studiedag på tisdag också :) Kanske lite mindre studerande då?, Det satsar vi på iaf. ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0