Insparkskväll!

Insparkskvällen var otrolig :)
Var först hos Rebecka i Vä och gjorde vid oss sedan stack vi till Mando och hade trevligt. Jag (vi) gick också till Sofie där nästan hela klassen var! Suuuuperkul :) SP1B :)
Plötslig rusar alla till bussen och snart står alla i kön till magasinet . Dans och sedan spelade maskinen, inte det bästa jag hört dock. Men det fanns det andra som tyckte :)
Jag och Becka skulle ta bussen, sitter o väntar . men den kommer inte. Beckas pappa hämtade oss! Tack!

Becka sov här i natt. Guud vad jag saknat henne ! :)

Idag, "slappedag", men lite plugg ..

Imorgon skola till halv elva, ingen idrott :) Mee like !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0