FYYYYYYYYYYY!

Det krisade igår kväll, moppen startade inte så den fick stå i stan över natten. Trodde jag.. När pappa o mamma kommer för att laga den står den inte där! Precis innan pappa ska ringa polisen får han ett samtal av just polisen. De har hittat min moped i kanalen. Någon/Några har alltså dragit ner den i kanalen efter den blivit sönderslagen. Det enda jag kan fråga mig är VARFÖR? Varför göra något så onödigt?? LÅT BLI ANDRAS SAKER! Skaffa egna o slå sönder om det är så himla kul! För det är inte kul för mig kan jag tala om! Det var lördag natt och någon/några berusade har säkert hittat min moped och bestämt sig för att ha kul o jävlas lite. Detta stämmer kanske inte , men det jag vill komma fram till att vara berusad är ingen ursäkt. Det finns ingen ursäkt!! Nu får jag planera om alla mina vardagsrutiner för jag inte har, nej just det, min moped. Aldrig att jag låter något stå i stan över natten, aldrig!

Läste dessutom i kvällsposten idag att en 17årig flicka blivit våldtagen på Norretullskolan! Det var en gruppvåldtäckt, förståss, våldta ska dem, men inte ensamma! Det hände i fredags klockan 22, ja, redan tio på kvällen! Jag blir mörkrädd! Ska man inte ens våga gå själv klockan tio på kvällen?! Nej, lyd mitt råd. GÅ ALDRIG ENSAM!

Usch. Jag blir trött på alla människor som inte förstår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0