Linas dag!

Jaha, ännu en dag närmare slutet. Slutet på underbara sommar. Usch.
Dagen började iaf tidigt, jobb 6-12 som gällde. Fullt ös minst sagt! Sedan blev det till stranden med the family! Underbart säger jag, ge mig fler fina sommardagar tack! Sen lite Otto glass innan vi åkte till Eko :)
Innan maten som förövrigt blev tacos var jag och syrran ute och sprang en liten runda som vi sedan avslutade med simmning i sjön! Skönt som bara den! :)

Ikväll blir det mys i soffan!
Imorgon blir det jobb igen, men inte förrän 13 så jag hinner sova ut litegrann iaf :D


Här har ni oss på humlestaffetten i våras :D

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: mie

där ser man kommer foto fram ur arkivet :)

2009-08-02 @ 22:11:25
URL: http://mie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0