Helgen

Helgen har gått snabbt igen.
Lördag var det först kickboxning på friskis som gällde, därefter vankades det personalfest. Den bjöd på bowling och mat på chillout. Kan sammanfattas som en mkt trevlig kväll! :)
Söndagen var det jag som jobbade 9-18. Träning på konstgräs på kvällen, gick väl inte allt för bra, menmen!

Nu ska jag snart ta bussen till stan och käka med Emma, vi ska också träffa SYO, vi ska ju välja inrikting och sånt denna vecka ju! Sen har vi bara idrott, sen hem igen :)
Kort sagt, jag gillar måndagar numera! :D

Det finns massor av bilder på facebook från personal festen, jag mitt nöt glömde ju kameran!

Min skidutrustning är numera komplett, skidor, pjäxor och stavar. :D
Ska visa bilder! :)

Österrike here we come!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0