My holiday - Österrike

Nu är jag hemma igen efter en mkt hääärlig vecka i Österrike. Vi var 24 pers som rest tillsammans innan som hoppade på bussen i Malmö. Bussen kom från Ödeborg (Uddevalla) så där var folk redan i bussen ;)
Efter förseningar och sånt kommer vi till lilla byn Pfunds, och vårt hotel zur Post. Jag , Ida, Lisa och Erik delade rum, och jag och Ida tog dubbelsängen, jotack! Lisa och Erik fick det lilla krypinnet som skulle vara ett typ av ett barnrum I think :P

Sen var vi på plats. Ett enormt fint liftsystem, och mycket bra skidåkning!! Vädret har varit kanon utom tisdagen, då var det massor av snö och blåst. Men några backar åkte vi iaf!
Eftermiddagarna bjöd på trötta kroppar och massor av kortspel:) Den traditionella middagen på hotellet och sedan utgång för det mesta.
Det var olika tema på puben, typ singstar och Oldies night, och det var ju skojsigt ;)
Träffade iaf trevligt folk från Uddevalla, en läskig servitris och fyllehundar, men det får man räkna med när man är i Österrike!

Jag hade kunnat snacka på heeela kvällen, men då hade ni säkert tröttnat så här kommer lite bilder istället :) :









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0