Ny Design!

Voliá! Vad tkr ni om min nya design?!
Väldigt simpel dock, men mkt bättre än den andra right?!

Hade tänkt lägga in bilder på min skidutrustning, men det är något lurt med min mobil, tyvärr.. Så fort jag får ordning på den ska jag visa! Är iaf hur nöjd som  helst med mina köp! Har även köpt ett pannband idag så nu är allt inför resan inhandlat! Det blev bara att vanligt lite tunnare, rättså brett pannband från Everest, 99kr. :)
Jag har börjat lägga fram lite grejer till resan, typ underställ och sånt på order av mammsen, alltså det är verkligen nära nu känns det som!
Vi ska åka till ett helt nytt ställe i år tillsammans med några familjer från förra bussresan. Allt roligt folk vi träffade förra året ska till det andra stället så vi får klara oss utan dem, kommer bli lite tråkigare .. menmen, skönt att bara komma hemifrån!

Puss&Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0