Söndag - redan!

Helgen har redan runnit förbi! Som tur är har jag bara en lektion i morgon och det är idrott, göttans!
I fredags slingade och klippte jag året. Skulle gärna ha visat före och efter bilder, men min mobil vill inte som jag vill... Efter det match, förlust dock, men en väl godkänd match.
På kvällen var jag hos Emelie och sova där :) Mys! vi spelade både buzz, guitar hero och rock band! :)
Lördagen var det friskis med laget, kickbox. Herregud vad jobbigt!! :) På eftermiddagen/kvällen var det kick off med laget i Åhus. Det bjöds på tacos och alla krängde verkligen ;) På kvällen fick jag äntligen träffa min becka snäcka :D Saknat henne som tusan!! Vi kollade bl.a. på the green mile, skitbra!
Idag har det varit jobb och träning :) Blir väl lite mys och så ikväll. :)

Hade gärna visat bilder. Men som sagt är mobilen knas IGEN!!

Dagens fakta:
Var åttonde människa på jorden är en kinesisk kvinna.

Puss&Kram

Nedräkningen har börjat, 23.00 fredag v. 7 - Österrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0