4 jan - Söndag

Jaha, nu har min familj övergett mig.. Haha nej. De är på handbollscup i Jönsköping så jag ska klara mig själv :) Idag blir det träning (äntligen) och sen humor/tacokväll at Mie's place. Trevlans :)

Kollar just nu på JVM, repris från igår. Jag såg faktiskt tredje perioden i går kväll. Sverige är riktigt duktiga och är väl värda en finalplats! Vilken bra tredje period de gjorde! från 2-1 till 5-3! (tror jag) :)

Finfint väder idag! Tror det blir att gå en runda efter ishockeyn! :) Jag och min Ipod. :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 23:32:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0