Allt och lite till..

Så, nu har jag både pluggat och kollat top model. :)
Idag har varit en lugn dag, tre lektioner varav en idrott .Träffade Emmalisa en kort stund idag på lunchen, hon åker till Stockholm NU faktiskt. Hon hade nyttfärgat hår (brunt) och det var hur snyggt som helst!

En liten parantes:
Linnea sa till mig på jobbet att i Takidas låt Handlake village sjunger de "The story is not over". Hrm, konstigt tyckte både jag och Johanna. Så jag kollade upp det. Tyvärr Linnea, du hade fel för en gångs skull (annars brukar Linnea ha koll på det mesta). De sjunger som jag, och många andra säkert tror, "The store is not open".

Förövrigt var det första träningen på konstgräs igår efter jobbet! How nice! Det var roligt att äntligen andas frisk luft igen. Grus träningen börjar den 27:de, blir nog inte lika rolig, men väldigt behövlig måste jag säga!
Justde, vi tillhör numera Åhus IF, så byebye svart/röda tröjor och Hello grön/vitt :)
Men ikväll blir det ingen träning, troligen mysa och kolla kanske på guldbaggegalan. Johan Glans och Björn Gustafsson ska ju göra en rolig sketch tillsammans! Det kan ju inte bli annat än bra :)

Dagens Fakta:
Om man skulle återanvända alla julgranar vi nyss slängt ut till värme skulle det räcka till 120 hushåll i ett helt år! Otroligt va?!
Källa: Emma

Kanske är dax för en fräck design på bloggen? Jag är ju inte så bra på sånt, men vet någon hur man gör så är ni välkomna att höra av er :D
Me und Emmalisis i hennes fräcka webbcam för ett tag sedan ;)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lelle

Ajdå, där får jag nog ge mig då... =)

Men men, som sagt, även den bästa kan fela..haha.. jag måste genast säga att det är en himla konstig text på den låten då..Varför sjunga om en affär som inte är öppen, låter ju som rena rama svensktoppen=0)

Krams<3

2009-01-12 @ 19:40:18
URL: http://lovelust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0