Fler bilder, förhoppningsvis

Jag har äntligen hittat min och syrrans digitalkamera, så nu ska jag försöka lägga in mer bilder i bloggen :)

Nu ska jag snart till skolan och jag kom precis på att jag har tyska glosor tills idag.. Får öva på dem när jag kommer till skolan ..


Idag ser jag ut såhär. Väldigt soft outfit. Men jag bär mina älsklings converse. För några år sedan när converse blev väldigt populära envisades jag med att inte köpa några för alla andra hade dem. Men när jag fått mina röda, ändrade jag mig ganska snabbt. Jag älskar dem, och nu ska de fram efter vilan i vinter :D
Ursäkta för dålig bild, men självutlösaren funkade inte, ska försöka fixa den.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0