Helgen

Min helg är nästan över nu. Har en trevlig studiedag kvar, och den ska jag spendera med Emma i Malmö hade vi tänkt :)

För min del har det varit jobb hela helgen, stängde med sara både igår och idag :)
Igår kväll var det fest hos Emma som fyllt 21, grattis! Det var en mkt trevlig kväll!



Jag vaknade oväntat pigg i Mies lya i morse, men ju mer dagen gick, desto tröttare blev jag..
Men efter jobbet masade jag mig till träningen iaf, inte alls sugen med ändå. Och tur var det! Skitrolig träning och det var superskönt att få lite frisk luft!
På tisdag drar grusträningen igång, kommer bli jobbigt som tusan med det är värt det! Tiden är inte den bästa.. 19.30-21.00. Men hellre det än inget. Får se hur jag bestämmer att göra med handboll och fotboll, det är ju samma tränings tider, men ska försöka lägga mer tid på fotbollen nu lite smått..

Till något helt annat,
ni ser säkert att min design nu är tillbaka till ruta ett. Blev inte nöjd så ska göra ett nytt försök, kanske ikväll.. får se vad jag orkar. Något jag ska göra ikväll är skaffa facebook, på order av mina kollegor ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0