Kläder har anlänt!

Nu har jag fått alla mina kläder som jag beställt på forever21.com! De har varit hos Ellen ett tag, men nu är de hos mig :)
Jag beställde tillsammans med några kompisar, på så sätt blev frakten billigare för alla. Skitbra, för de har ubersnygga kläder där!


En lila kofta i supermysigt material
En grå minikjol som jag hade på nyår
En klockan med pärlor runt urtavlan

Jag är nöjd!

Såg ni guldbaggegalan förresten?! Lite tråkigt att det är samma filmer som nomineras hela tiden, men det är väl så det är.. Jag gillar dock Johan Glans starkt, att krydda med lite Björn Gustafsson var ju inte heller fel!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Det bästa med guldbaggegalan var ju självklart att Mitt hjärta, Mikael Persbrandt, vann priset för bästa manliga huvudroll ;)

2009-01-15 @ 04:37:06
URL: http://tessytessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0