Min sista dag på lovet.

Usch. Nu är den här.. Sista dagen.

Sov till elva, gott. Kollade att det var is på sjön, yes! Så jag och Ida gick ner där fortare än kvickt och gled runt på isen! Sara kom också ner senare, så vi blev trio på sjön :)
Eftersom Morfar fyller år idag, grattis, så åkte vi till honom och fikade.

Sen blev det ännu mera fika i stan med Emmalisa! Hur mys som helst, även utan pirog. Haha. Helt sjukt. Vi beställde tacopirog båda två, fick en fin tallrik men bara med sallad, nachos o dippa. Hrm!? Vi vågade inte fråga efter någon taco, men när vi betalade visade det sig att de glöm pirogerna i micron!  Hahahaha :D

Ikväll händer väl inte allt för mkt, får väl förbereda mig mentalt för kommade skoldag...

Svårt med dagens fakta idag, men det får bli en lite mindre intressant denna gång.

Dagens Fakta:
Jag ÄR bra på skridskor! trots några fall kan jag mest, för jag vågar mest! Vågar man så kan man :)


Jag och Ida på isen :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0