Mys och hårfärgning

God morgon!
Igår var det redan fredag! Skolan gick snabbt o sedan väntade jobb. Det var jag och Sara som stängde och det gick galant :) Jag som skulle ta bussen till emma tog det lugnt för att inte behöva stå och vänta på bussen. Kanske lite för lugnt.. haha. Men jag hann med dén iaf :D
Väl framme fick jag skjuts till Emmas place. Vilken service!
Vi lagade mat, kollade let's dance, färgade Emmas hår(första gången jag färgade ngn hår) och kollade på twilight! En mkt lyckad kväll med andra ord. Emma har bilder.. ska försöka sno åt mig några sen!

Wioho! Det är is på sjön igen! Tror jag ska köra lite innan träningen ! Hoppas jag får träffa Becka ikväll, känns som allt för längesen!

<3

Dagens fakta:
Hur man färgar hår! Hur enkelt som helst elr?! :D


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 15:24:09
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0