Shohopp :)

Tisdag, det rullar på som vanligt.
Började skolan med Svenska och sen låång lunch som bl.a. spenderades på café fenix tillsammans med en liten del av klassen. Jag var modig och provade på en chailatte. Helt okej faktiskt.. Fast Emma säger att det finns godare, jag får se om jag håller med ;)
Skoldagen avslutades med två språklektioner.. buss 16.10 och nu är jag hemma :)
Och ikväll blir det träning som vanligt. Hoppas verkligen det kommer fler tjejer idag, det blir så himla tråkigt annars!

Såhär ser jag ut idag.
Förlåt för dålig bild igen, men kameran funkar inte till 100%.


Såg ni idrottsgalan igår förresten? Jag kollar varje år och tycker det är lika bra varje gång! Peter Settman är perfekt som programledare och sköter sitt jobb galant! Att Robert Gustavsson och Björn Gustafsson också var med på ett hörn var ett MKT stort plus i kanten. Deras sketch var skitrolig!
Jaha, pristagarna var värdiga allihopa tycker jag. Kalla vann Jerringpriset, Kallur tvåa. Helt fair tycker jag!

Wiho, Sverige vann igår mot spanien! Det är värt att skriva tkr jag! Heja Sverige, hela vägen in i kaklet! :)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

cute dress, were did you get it`?

2009-01-20 @ 18:14:48
Postat av: mie

jaha lina vuxenpoäng till dej :P ja ska ordna en speclatte för dej nästa gång vi jobbar :)

2009-01-20 @ 19:46:29
URL: http://mie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0