Beachhandboll för hela slanten!

De senaste tre dagarna har verkligen präglats av handboll på beachen. Finalkvällar med sjukt gött ös!! :) Grattis till Kristianstad och Emelie förresten :)
Idag var det vår tur, eftersom vi inte är ett lag i världsklass så va det mest en rolig grej, och visst va det kul!
Tyvärr regnade det heela förmiddagen, otroligt kallt kan jag lova. Men som tur va försvann regnmolnen framåt eftermiddagen!

Förövrigt har jag jobbet ideelt för min klubb Åhus :) Eftersom vi har campingplats på vårt ip så stod jag i kiosken igår, väldigt dött men vad gör man inte för klubben?! ;) I morgon är det obligatorisk städning på campingen kl. 10. Hrm? Varför får jag en känsla att vi inte kommer bli så många? ;)

Nej, nu ska jag mysa vidare i soffan. Sen ikväll blir det nog Grey's anatomy maraton, jag fick säsong två igår!!! :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså du var på beach handbollen? jag såg aldrig dig faktiskt.. :P

2009-07-20 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0