Dagen Måndag!

Dagen till ära har familjen + Becka besökt Center Syd och Nova Lund. Själv inhandlade jag tre tröjor så jag är nöjd :)

Nu ikväll har jag varit en liten runda hos Mie och varit social! :)

Förövrigt tränade jag fotboll första gången på två veckor. Vilken lycka!! Jag blir helt tokig utan min träning! Så trots min förkylning så njöt jag! Vår hårdträning börjar nu så det är lika bra att hänga på. Träning tis,ons,tors. Dock jobbtid på onsdag, för man ställer ju upp för MiniMie :D Sen på torsdag ska Elisabeth Gunnarsdottir(allsvenska kdff tränaren) träna oss, så det ska ju bli kul!

Är det någon mer än jag som saknar sommarvädret och leva livet på playan!? :D

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: MM mystiska mie

tack för hjälpen LL lilla lina :)

2009-07-28 @ 20:41:02
URL: http://mie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! kan du inte visa vad du handlade?

2009-07-28 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0