En trött söndagskväll!

Jag är helt slut efter en hel helg med beachfotboll! Men kul har det varit.
Igår var det jääättevarmt, men det är trots allt bättre än vädret som var idag så man ska inte klaga!
Tyvärr förlorade vi 16delsfinal i a-slutspelen på straffar.. lite tråkigt menmen. Beachsoccer är ett himla turspel, bollen stutsar hejvilt!



K-dagarna blev det både i fredagskväll, då jag även sprang startskottet på 5km, och igår kväll! Det var mkt fina kvällar tkr jag :)
Tackar för det :)

Ikväll kommer Beckiis hit, vi ska mysa hela kvällen :) I morgon är jag ledig, vilket jag är fram till fredag, WIHO! :)
Sen är det rix fm Festival på kvällen, be there! :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0