Long time ago

really. Men nu är det dags igen :)

Heej!
Nu har mer än halva lovet gått, hjälp.(!)
Denna veckan har börjat helt ok. Linisen är dock lite(okej mkt) förkyld, men men.
I måndags blev det en rundtur till Österlen med familjen o Becka. Haha, Ture Turist!
På kvällen sov jag i Beckas mysiga båt i Åhus! Hur trevligt som helst!
Sen blev det en kortis till Maria Magdalena marknad. Jag mådde inte så bra den dagen sen, så det blev massor av Grey's från ryggläge ;)
Men jag orkade masa mig upp på kvällen och checka bio med Emelie, Nellie och Cissi. Vi såg baksmällan. Kanske inte den absolut bästa filmen jag sett, men helt okej. Väldig sjuk dock ;)

Igår var det äntligen dax för Liseberg med några från klassen! Jag hade sjukt trevligt så alla ska ha stort tack! :D


Förövrigt har jag fått en ny mobil nu! Det var verkligen på tiden! Efter tredje gången på lagning fick jag en ny modell, w595, rosa ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0