Sommarväder i morgon tack!

HojHoj out there!

Sitter just nu i uterummet efter att ha jobbat hela dagen.
Ska snart ut o steka i solen hade jag tänkt!
Imorgon är jag äntligen ledig, hade tänkt åka till stranden, så måtte det nu bli fint väder! Annars blir jag ledsen.
Även igår var det jobb som gällde, därefter grill och 20års firande hos Mathilda! Det var väldigt trevligt!

Ikväll är det träning, numera är det fotboll bara en gång i veckan. Och det är väl rättså välförtjänt tkr jag. Matchen i måndags gick väl inte allt för bra. Hett som bara den var det! Dessutom lyckades vi få en utvisad i mitten på första halvlek, vilket gjorde det sjukt jobbigt i slutet på andra. Typiskt nog gör de 2-1 med bara några sek kvar.. lite surt.. men sånt är livet I guess!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0