Västkusten I'm in Love

Dålig uppdatering jag vet. Men i söndags blev det bestämmt att jag skulle följa med Becka till Västkusten.
Innan dess, i lördes va det tivolirock som gällde, och det var trevligt! Tack!

Vår lilla trip till Västkusten var underbar! Jag är lite smått kär faktiskt :)
Måndagen så åkte vi in till Uddevalla och käkade,  sen hade vi det mys i stugan, som dessutom låg på Vindö hur fint som helst!! Tisdagen var en utflyktsdag, vi va bl.a. i Lysekil, Grundsund och Smögen. Som förövrigt va en av de mysigaste platser jag besökt! Dessutom har vi ätit massor av god mat och fiskat krabbor:)
Alltså har resan varit toppen!!


Visst är det vackert?!

Ikväll har jag tränat litegrann, just nu sitter jag o myser i soffan. I morgon blire jobb, kanske kolla beachhandbollfinaler på kvällen :D

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe vilken fin bild på mig då! Skulle du kunna skicka den bilden från smögen? Mamma bad mig fråga. Hon ville framkalla den, haha.

2009-07-16 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0