Ny älskling!

Uppdatering i garderoben, och jag älskar den!
Fyndade denna underbara kjol från crocker idag, det bara helt enkelt stod mitt namn på den! Så nu är den min! :)



Händelserik dag ändå:
Stan och lunch hos Farmor o Farfar! Mumms!
Jobb 13-19
Grill o U21- fotboll.

Sjukt synd om Sverige, men U21 är ett framtidslag som jag verkligen tror kommer gå långt. Vilken match de bjöd Engelsmännen på. Sjukt synd om Molins dock, hans andra halvlek var itne värd att sluta med en miss i straffsparken. Men sånt är livet trots allt. Bra jobbat Sverige! :)
Jag tror också en ny stjärna har fötts, Marcus Berg - 7mål under turneringen! :)

Dessutom har ju Michael Jackson gått bort i natt. Väldigt oväntat, men synd! The king of pop vilar numera och jag tror det är många som inte riktigt förstått att han verkligen inte finns mer. Allt jag har att säga, vila i fred M.J!

Imorgon väntas jobb och middag hos Julia, och det kan ju bli trevlans! :D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Julia Friman

Den kjolen var jättefin! Från JC?

2009-06-28 @ 03:17:28
URL: http://juliafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0