Ven/Hven

Längesedan, jag vet men ärlig talat har jag inte orkat.

Laget hade feest hos Tina i fredags, och det var hur nice som helst! :) Men Lina glömde kameran..

Igår cyklade vi till Ven med my family and Mathildas familj, det var hur mys som helst faktiskt, och jag fick cykla tandem. Så nu kan jag stryka det på min "to-do list". Den börjar bli mkt lång nu btw.

Tandem for life :)

Stek i solen!

Inget planerat för dagen, skulle göra något med Beckis, men hon var sjuk så får se vad jag hittar på.
Ingen match i helgen, skulle varit i fredags, med div4 men wä lämnade w.o. Div4 spelar på måndag, men då är jag inte uttagen såklart.. suck.

Förövrigt är Källström kass!
Och VM är alldeles för långt iväg nu!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0