Allt i ett

Det mesta går fint nu. Jaa tror det iaf. Sommaren kryper närmare hela tiden, me like!! Det har hänt mkt, det mesta har varit bra :) Valborgsfirandet igår var kanske inte alltför planerat, men va tusan, det gick ju fint ändå :)
Jobb idag, och firat Ida o Pappsi ikväll!  Och det betyder att jag snart fyller år, sen är det bara ETT år kvar till jag fyller myndig :) haha.

Det känns som om jag har tusen saker att berätta.. men det kommer inte fram ngt..

Imorgon är det handbollsfest med bla Emelie, skoooojsigt!

Förövrigt är jag kanske bland de sista som inte sett Susan Boyle på youtube. Gjorde det nu ikväll och jag säger bara Herregud!! Helt sjuukt vad människan överraskar! Och hennes happy face efteråt, jag blir så glad :)

Puss på våren,
och Puss&Kram från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0