Långhelg! Me likee!

Fick ju en till ledig dag i fredags! Den tillbringade jag i Örkelljunga, ja ni läste rätt. Min syster deltog i "Julias stjärnskott" och jag, mamma o farmor följde med som moraliskt stöd ;) Hon var iaf hur duktig som helst, som vanligt! Tyvärr gick det inte hela vägen, men alla var ju sjukt duktiga!
Fredags kvällen avslutades med finbesök av Becka! Vi mös och kollade gamla skolkataloger. HAHA shit, vad alla har förändrats! Det är ju ett tips från mig, har ni tråkigt nån gång, leta upp gamla kataloger och bläddra i!

Lördagen var lika med jobb, 6-15 och på kvällen firade vi mig! :)
Söndagen började för sent, 6.05, jag skulle börja 6.00... men snabb som bara den och var på jobbet 6.18, slå det ni!
Sen var det match mot Fjälkinge, förlust. Jobbig förlust. För de va inget hårt motstånd egentligen, men vi lät dem komma till onödiga målchanser, och därför också mål. Men jaja. Nya tag nästa match, som jag tror är på fredag faktiskt. Lina var duktig sen på kvällen och pluggade litegrann! Sen blev det sleep over by Beckiss!


Jag o Syster på mitt "kalas"

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0