Underbart fin helg! :)

Helgen är redan slut snart. Men visst har den varit fin! :)

Fredagen bjöd på tjejmys hos Annie där vi käkade gott, såsen spec måste få receptet!, och spelade brännboll. Haha, vi var typ bäst!
Mot småtimmarna hamnade jag, Emelie och Annie framför Hannah Montana the Movie, den var faktiskt bra :)
Sleep over hos Emelie och sen jobbjobb på lördagen!
Hem och duscha sen ännu en sleep over och mys hos Becka! Vi kollade också på Män som hatar kvinnor, jag jag säger fortfarande att den är den bästa filmen! Lääängtar tills tvåan, snart dags för premiär ju! :)

Idag hade jag önskat få åka till Ikea, men tyvärr. Stanna hemma idag, ingenting planerat. Sjuukt längesedan jag hade en sådan dag!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0