13 dec, Lucia.

Hej!

Känns som vanlig tisdag idag även fast det är lucia, antar att ni märker av det mer hemma i Sverige! ;)

Mötte upp Sandra istan idag på min lediga tid, vi mös rundor med varm dricka för våra ömma halsar och letade efter vinterjacka till Sandra. Sistnämnda gick väl sådär..
Sen väntades vanligt jobb, hip hop, bibblan, läxor, duscha osv osv. Har känt mig allmänt kass idag, men kvällen avslutades iaf på ett bra sätt. Mötte upp två kompisar för middag på en mexikansk resturang vilket var mycket trevligt! :)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på luciafirandet på svtplay så jag iaf får lite lucia denna tisdag den 13 december. 


Familjens fina julgran!

Förresten, fick ett spontant samtal av Ståhl idag! Blir så glad!! Nu har hon körkort och allt den lilla skiten :) Viber är en sjukt bra app! Tack viber för dina gratis sms o samtal. Tack!

Pusss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0