2011 - ett händelserikt år!

2011 är snart över. Speciellt för er, jag är ju 6 timmar senare här ;)

Det har varit ett fantastiskt år. Underbart skulle jag ville säga. Visst, det har gått upp och ner, men när gör det inte det liksom?!

Två härligt galna resor har jag åkt på. Sälen v. 3 med härliga göingefolk och studentresan i maj! Legendary!

Jag har gått min sista termin i gymnasiet vilket betydde massa roligheter! Studentresa, fest, skattjakt, karneval, bal, studentdagen, you name it! I loved it all! Under denna tiden märkte jag också hur viktigt det är med riktiga vänner, vilket jag är evigt tacksam för att jag har. För allt blev roligt så länge man var tillsammans! :)

2011 innebar också en härlig sommar och en perfekt midsommar! Hela sommaren va, om ni frågar mig, AWESOME!

Det har hänt något mer detta året..
Jag flyttade till USA och NYC minsann. Ett stort beslut, men jag ångrar det inte en sekund! Visst har det gått upp och ner, det är ju en stor skillnad på livet här, men jag har träffat nya fantastiska människor som gjort det allting mycket lättare. Jag kan inte fatta att jag lever här, i fantastiska New York, och ibland slår det mig att jag är lyckligt lottad. Jag har blivit mycket mer självständig, för jag bor ju i princip själv nu. Det har slått mig också hur mycket jag älskar Sverige och vilka fina vänner jag har där hemma som inte glömmer mig.

En mycket kort sammanfattning på året 2011 som avslutas perfekt, med min familj!

Gott nytt år på er där hemma! Va rädda om varandra, och hoppas 2012 blir minst lika bra som mitt 2011 :)











New York - äventyret har bara börjat!


Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0