2:a advent

Hej alla fina!

Just nu sitter jag och myser med glögg o pepparkakor! Lite adventsfika måste man ju ha såhär den andra advent :) Dessutom är jag heeelt slut så att mysa resten av kvällen passar mig utmärkt!

Igår började jag dagen med ett träningspass på gymmet som visade sig vara värsta dansklassen. Hej o hå säger jag. Det va nog ingen vacker syn direkt. Men svett blev jag. Blev sedan en runda på stan med Sandra o Ellan för att handla skor. Hem snabbt som bara den och göra vid sig, sen möta upp Amanda i stan igen. Sen åkte vi till Sandra där vi beställde hem kinamat o drack vin innan vi gav oss ut på äventyr. Det var en väldigt spexad kväll måste jag säga! Dans, ömma fötter, strumpor i flipflop, välta julgran, hooka upp med en helt random svensk tjej, ja ni vet, det vanliga ;)

Vaknade seg som bara den idag, lite väl seg kanske med tanke på att Amanda missade sitt första tåg hem. Men man fördriver en timme i NYC snabbt så det va inga större problem. Sedan åkte jag till IKEA och inhandlade lite julgrejer. Alltid lika skönt att känna sig lite hemma. Skulle egentligen gjort någon form av julbak idag, men jag orkar helt enkelt inte. Blir nog en film istället :)

Hoppas ni har en mysig andra advent. Jag saknar det där med frukost med familjen, tända ljus och så. 






Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0