Chillaxar

Hellå ja!

Ligger i soffan där nere o "jobbar" fortfarande. Hostmamman är ute och jag sa att hon inte behövde skynda sig eftersom jag likaväl kan chilla här nere som i mitt rum. Jag vet, sjuuukt schysst ;)

Idag har iaf varit en händelserik dag! Min söta värdmamma försov sig, så när jag kom ner kl 7 så kom hon yrvaken från L's rum o bara "noooo, she is not 7 already is she?!". Känner igen mig i det där (tydligen inte längre dock, hehe). Så, det blev en lite udda morgon, men iväg kom vi iaf. Fredagar betyder ju ingen skola för Lillan så lämnade av Z och gick hem igen o mös runt. Z hade halvdag, så hämtade henne med en sovande L i vagnen (som gick och la sig självmant en halvtimme innan vi skulle gå) kl 12.30. Därefter bar det av till Liberty Science Centre med en av Z kompisar. Riktigt fräckt! Jag gillade det iaf! :) Lyxade till det med kvällsmat på Johnny Rockets vilket resulterade i två trötta tjejer som nästan somnade i soffan efter en Barbiefilm. Helt okej fredag ändå, trots att jag jobbar lång dag. 

Imorgon hade jag tänkt gå på ett pass på förmiddagen sen åka till stan. Måste köpa finare skor, för på kvällen äre feeest! Jajamen, ni läste rätt ;) Här är det ju så att det är speciell dresscode på uteställena, så man kan bli nekad att gå in om man kommer i stövlar, därav det planerade skoinköpet imorgon! :)

Just nu suger det ganska mycket att jag inte får visa bilder på tjejerna.. Hade många fina från utflykten idag, men vad gör man. 


Fick ett spontant skypesamtal av Perre, Thilda o Emma ikväll också så slår till på en bild med Sötis Perre o Ståhlis!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0