Crazy week...

...så kallade min hostmum denna veckan eftersom min hostdad åkte till Kina i måndags. Crazy vet jag inte, men full fart iaf!

Trodde jag skulle lyckas sno åt mig en sovmorgon i måndags eftersom pappan skulle lämna barnen, men nejdå, han hade tydligen "ont i magen". Haha, män ibland alltså! Åkte sen till Malin, hejdå o allt sånt ni vet. 

Lillan har haft/har feber sedan tisdags så jag har jobbat hela dagarna. Liiite drygt kanske, men vad gör man inte. Slö tisdag med andra ord med massor av regn lagom tills man skulle ut o hämta o lämna o ha sig. Såklart. En annars seg dag fick en liten ljusglimt när Sandra o hennes kompis Ellinor kom och åt middag. Min hostmum hade gjort kammusslor och hade för mycket så hon tyckte jag skulle bjuda över dem. Härligt initiativ :) Slutade med kortspel och Victoria's Secret fashionshow på mitt rum, synd att klaga liksom :)

Idag har jag följt med L till dokorn i stan, vilket gick smärtfritt :) Resten av eftermiddagen ägnades åt att artprojekt, gjorde sådana loppor ni vet som hade olika färger och olika kommando man skulle utföra. Har precis kommit hem från au-pair möte, myser nu i sängen o kollar Grammis show. Väldigt snart ska jag dejta kudden på riktigt. Hann med en runda på gymet med innan mötet så lite trött i benen är jag allt! :)

Imorgon ska vi på barnkalas direkt efter skolan, får se om vi överlever. 



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mie

Lite avis på ditt barnkalas ;) hoppas allt är bra i staterna! kul med dina uppdateringar i bloggen :)

2011-12-01 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0