Härlig vecka!

Hello!
Ni får ursäkta min dåliga uppdatering. Men just nu försöker jag njuta av varje minut med mamma och Ida och vara riktig turist! Vi har shoppat, kollat bio, strosat runt i Central Park, Soho, Downtown, shoppat, ätit, shoppat, gått, varit på Skyride i Empire, checkat in Rockefeller Center, gått över Brooklyn Bridge osv osv osv.
Med andra ord, vi njuter!! :)

Imorgon är det redan nyårsafton!! Herregud vad fort året har gått! Ska försöka slänga iväg ett litet "mitt 2011" inlägg imorgon. Lovar inget men ska försöka :)

Nu ska jag låta er njuta av några vackra bilder från veckan, enjoy! (Sa jag att jag njuter? ;)


Central Park


Innan Skyriden


Rockefeller Center


Glad trio!


Brooklyn Bridge


Ture Turist va det ja!


Frozen Yoghurt


Puss & Kram

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0