IKEA o Mr. Big

Tjooo!
Nu närmar sig julen med framsteg, känner ni det?! 
Idag började jag morgonen med en prommis o gottefrukost med te och scones för att därefter ta mig hem, duscha o möta upp Sandra för lunch på IKEA. Passade också på att handla gravad lax och något som jag TROR är typ som kaviar. Hehe, får se om jag har rätt. 

Tog också en liten snabb runda i city innan jag åkte hem, och vem möter jag inte på gatan om inte Mr. Big i SATC?! Lite fräckt ändå. Erkänn! Tror också jag såg han Lenny Kravitz eller vad han heter, fast inte heeeelt säker. Kändistät dag isf.

Kvällen har bjudit på lite städning med min värdmamma o värdbarn. Jag får ju finbesök imorgon!! Mamma o syrran min kommer ÄNTLIGEN. Herregud vad fort tiden gått!! Nu ska jag se klart gossip girl säsong 3 tänkte jag och sedan krypa ner under täcket. Imorgon väntas jobb på morgonen då mina värdföräldrar ska slå in alla presenter, och det lär ta ett tag kan jag säga, och sen ska jag följa med o hämta mina kära på eftermiddagen. Låter som en bra fredag om ni frågar mig! :)



Hoppas ni kommit in i julstämingen, snart är det dags...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0