Lördag den 10 dec

Hej! :)

Hoppas allt är bra med er! Här på andra sidan Atlanten rullar det på kan man säga :) jobbade länge på torsdagen, men tiden gick snabbt för det va playdate på schemat. Avslutade kvällen med att kolla på en liten show här i Hoboken, trötta tjejer resulterade i att vi inte såg själva höjdpunkten när de skulle tända granen. Men men.

Igår var en sådan lagom soft dag, min hostmamma kom hem tidigt för hon mådde inte så bra, sen kom pappan hem från Kina. Halvdag för z så gjorde lite välkommen hem presenter till pappan efter skolan och sen följde jag med hela familjen för att välja gran! Mys. Blev en mysig kväll hos Sandra sen, och nu börjar jag dagen som jag slutade den igår. High school musical 3 med sandras värdbarn :)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0