Onsdag 21 dec

Ingen överansträngning idag heller skulle man väl kunna säga. Dock har jag ändå städat och tvättat så kan bocka av det på listan iaf! :) Har också varit med på "tidig julafton" via skype med släkten, ascoolt o mysigt! Som min kusin sa "Asså det känns som om Lina är med oss här i rummet!!" Så återigen, tack Skype :)

På eftermiddagen/kvällen följde jag med Z till simskolan, så nu vet jag hur jag ska ta mig dit och så. 

Ligger nu i nybäddad säng o kollar på Michael Bublés Christmas Show, kommer också på mig själv att höja ljudet när Justin Bieber sjunger sin jullåt Misteltoe. Hjälp.

Imorgon ska jag dra mig upp hur sängen i någorlunda bra tid, kanske gå en runda o sen möta upp Sandra för lunch på IKEA, måste inhandla det sista inför mitt lilla julbord på julafton ;)


Julfärger på Empire State Building

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0