Sankta luciaaaaaaa

Nu känner jag ändå att lite julkänsla har jag allt fått! Igår såg jag och Sandra svenska kyrkans lucia tåg. Väldigt fint och mysigt, man blir så där.. lugn eller vad man ska säga. Det känns liksom bra.

Vi fick också lite julshopping gjort under dagen, och jag tror jag nästan är klar med den nu, Skönt! För det är ingen trevlig och harmonisk upplevelse att julhandla i NYC ska jag tala om. Speciellt inte på toy's r us, herregud säger jag bara! Men, överlevde gjorde vi så varför klaga ;)

Idag ska vi se till att få gjort lite julbak, min hostmamma har köpt hem lite grejer jag behöver så vi får väl se hur väl jag lyckas. Håll tummarna! :) Det är ju trots allt tredje advent (!!!!), så får väl festa till det med julfika ikväll. Förhoppningsvis vårt egna julbak.






Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0