Tisdag 20 dec

Hej hopp! 

Vet inte om jag sagt det, men jag är i princip ledig hela året ut nu. Skönt! :)
Idag känner jag mig lite bättre, men det har ändå blivit en ganska ineffektiv dag. Samtidigt är det ju bra, jag behöver vila upp mig för att bli riktig kry igen. Lite drygt tycker jag, men bra tycker kroppen! 

Så idag har jag städat toan, hängt lite med alla barnen som varit här på playdate och bakat julgodis. Det blev knäck och flingor i choklad. Inget avancerat, men ack så gott. Tror dock att mina knäck blev för mjuka.. hade helt enkelt inte tålamod längre, haha, typiskt mig! 

Nu sitter jag på mitt rum och julfikar på det jag bakat. Ska köra Gossip maraton tänkte jag, ska se hur länge jag orkar vara uppe eftersom jag gärna vill Skypea med Sara i Aussie. Vet inte alls tidskillnaden mellan oss, så ska checka det först kanske. Hehe! 



Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0