Öhhh..

Jaa, det är väl tur att det inte är så många som ser mig om dagarna.. Förkylningen tar inte fram min vackra sida om man säger så. Var en väldigt hängig dag igår också, skrev en lista på saker jag behöver till julbak, kollade julkalendern, biblioteket med flickorna, kollade på pippi på rymmen (sjuuukt konstigt med dubbad engelska) och jobbade länge. Däckade i sängen och försov mig. Greeeeeeat. Skulle börja 6.00 á la fantasi stil, vaknade 6.18 av mammans bök o stök här uppe. Greeeeeeeeat. igen. 

Idag mår jag iaf lite bättre. Så blir kanske en promenad på min lediga tid. Hoppas :) Förövrigt sägs det att det ska snöa i morgon, HALLELUJA! Jag behöver julstämning NU! :D

Läste förövrigt att älskade Fantasi fått bra betyg av tidningen CIty i Kristianstad. Stolt blir man! Det är väl nu när man inte är där o hänger längre som det börjar gå bra ;)



Lite av fantasi-gänget! Saknar er allt!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lelle

Saknar dig oxå Lina!! Tack för dt jätte fina julkortet!! <3

2011-12-12 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0