Vad hände?!

Jag är ingen morgonmänniska, verkligen inte. HUR är det då möjligt att jag vaknar 6.48 av ett ryck eftersom jag inte ställt klockan? Det är ju bara att vara tacksam egentligen, men när hände detta? Sen NÄR vaknar jag av mig själv innan sju? Arbetsskada kan vi kalla det, haha! Mina "sovmorgnar" är liksom när jag lyxar till det med sömn till 8.30-9.00. Äh, jag får ju ut mycket av dagarna iaf! :D

Förövrigt är det ju 1 dec idag! Och jag saknar en chokladkalender.. "The Elves" hade varit här i morse o gett mina flickor varsin varm jacka. För tro det eller ej, idag är det KALLT. Från 18 grader till 3 grader på två dagar, jotackar ja! På med vinterjackan med andra ord, jag klagar inte jag behöver lite julkänsla! :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0