Dagen före thanksgiving

BRA DAG. Ja, så skulle jag nog vilja beskriva den! Började dagen med en liten Thanksgiving-konsert på Z skola, hela familjen var med. Sedan gick jag, barnen o min hostdad till donkin donuts och sedan handlade lite. Mös runt lite hemma tills vi kommer på idén om att vi gör en stooor säng på L golv med kuddar o filtar. Slutar med att jag ligger o sjunger svenska godnatt/julvisor för Z, som somnar tillslut. SÖTT! Hon är så söt mot mig nu, vill inte att jag ska gå osv. Efter ett tag somnar Lillan också, fast i Z's rum. Så där satt jag själv i soffan o mös till mamman kom ner. (Hon jobbade hemifrån) Egentligen slutade jag då, men stannade kvar o lekte med barnen/skypeade med mammi/försökte streama Milan-Barca. Leka med barnen gick bäst om man säger så :)

Ikväll skulle jag gått på mitt första Zumba-pass, men det va inställt så blev någon skivstång variant. Damn, säger jag bara! Träningsverk, hallaaaoja!
05.00 ringer klockan i morgon, Thanksgiving med den stora paraden i city står på schemat. 
Happy Thanksgiving everybody!


Nailpolish time, ser ut som om Wäpojkarna fått en ny supporter?

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0