Helgen som gått

Oj, här va det inte så bra med uppdateringar ser jag.. haha.
Antar att det betyder att jag haft en fullspäckad o härlig helg? Svar ja.

Åkte som sagt till Brooklyn o hade födelsedagsmys med henne. På fredagen myste vi runt med Sandras värdbarn och Malin på Ikea, älskade Ikea. På kvällen bjöd Sandras supersöta värdfamilj med oss på restaurang för att fira födelsedagsgrisen. Resturangen hette Ginza och var en japansk resturang där de lagade maten framför en. Där satt vi i vårt stora sällskap o beskådade hur kocken snabbare än blixten tillagade vår mat. Han slängde till o med mat som vi skulle fånga med munnen. Haha! Hur som helst var det supertrevligt! 

Lördagen bestod av som major shopping må jag säga. Herregud vad det spenderades pengar, stövlar, koftor, jeans, sport-bh och strumpor. Men det va ju nödvändigt.. hihi! Nu får jag stå mitt kast och leva lite snålt den kommande veckan. Behöver spara så jag kan klippa mig, för mitt hår har aldrig sett värre ut!! På kvällen vankades filmkväll med Sandra o en gigantisk pizza. Vi såg hela tre filmer minsann! Mallrats, Despiceble me och Beastly. Det blev en sån där perfekt mysig kväll ni vet. Då man bara njuter o kränger! :)

Söndagar får mig alltid att få lite hemlängtan, för det är en sån dag man bara vill ligga hemma o kolla på film eller så. Men gör man det här så är man så ensam! Jag vill göra det hemma i Balsby med mammi o Ida. Men hursomhelst blev det en bra söndag. Jag och Sandra traskade runt på måfå i Hoboken på förmiddagen innan hon skulle börja jobba. Sedan gick jag hem och skypeade, vilket alltid får tiden att springa iväg, stack till gymmet och mötte sedan upp tre tjejer som jag raggat upp som sällskap till att se fotbollsmatchen på colleget som ligger här i Hoboken. Äntligen fick jag se lite fotboll o uppleva collegekänslan! :)

Nu har jag städat mitt rum o min toa, för det behövdes kan jag lova, käkat kvällsmat och kollar nu på Män som hatar kvinnor. Känns lite jobbigt att det är måndag imorgon, men what to do liksom?! 


Jag bakade kladdis med mint till Sandra!


Ikeahäng


Utsiktsplatsen i Hoboken


Chris, Sylvia o Ida


Puss & Kram,
saknar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0