Hemmafru 2.0

Bakade scones till mina små busfrö för någon dag sedan. Hemmafru 2.0 säger jag alltså!
Veckan har rullat på bra, hehe lätt att säga nu när det är fredag, men ändå. Jag slutar redan tre idag, så ska möta upp Malin på mallet och kanske klippa mig. Måste bara hitta något billigt ställe. Ikväll blir det mys hos mig minsann, Sandra kommer också joina. Personligen hoppas jag på ett besök till Koa-Koa (yoghurtglass) för det var alldeles för längesedan sist.. 

Imorgon ska jag upp tidigt o möta en Österrikisk kompis i City. Funderar på att besöka svenska kyrkan o den svenska julmarknaden där. Hoppas också på ett riktigt party på kvällen.

Tro det eller ej, de blev riktigt bra!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0